ویژگی های لباس زیر با کیفیت

ویژگی های لباس زیر با کیفیت چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

ویژگی های لباس زیر با کیفیت

ویژگی های لباس زیر با کیفیت را می توان از چند نظر بررسی کرد. تنفس پذیر بودن جنس لباس زیر از مهم ترین ویژگی های لباس زیر با کیفیت است که باعث می شود جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد. جریان هوا مانع از ماندگاری رطوبت بر پوست اندام های جنسی می شود. با عبور جریان هوا در این مناطق مخصوصا برای بانوان، مانع از ایجاد عفونت های قارچی و باکتریایی در این اندام ها می شود.

ویژگی های لباس زیر با کیفیت
ویژگی های لباس زیر با کیفیت

جنس پارچه، از مهم ترین ویژگی های لباس زیر با کیفیت

پارچه های تماما مصنوعی و نایلونی، برای لباس زیر بخصوص شورت های زنانه مناسب نیستند. پارچه ی لباس زیر باید نرم و لطیف، ضد حساسیت، بدون رنگ دهی و بدون آب رفت باشد. پارچه هایی که درصد زیادی از آن ها نخ پنبه هستند بهترین گزینه هستند. ضخیم بودن زیاد لباس زیر باعث ایجاد آسیب پوستی میشود. ضد باکتریایی بودن جنس لباس زیر بسیار مهم است زیرا جنس نامناسب باعث ایجاد عفونت های قارچی و باکتریایی میشود . که شورت های نانوی اصل جنس مناسب ضدباکتریایی دارند .

قابلیت شست و شو از ویژگی های لباس زیر با کیفیت

ویژگی مهمی دیگر لباس زیر با کیفیت این است که قابل شستشو مداوم باشد زیرا طبق توصیه ی بهداشتی پزشکان حداقل هر ۱۲ ساعت باید لباس زیر تعویض و شستشو شودتا از عفونت های قارچی و باکتریایی بخصوص در بانوان جلوگیری شود. ویژگی دیگر اینکه پلاستیکی نباشد زیرا جنس پلاستیکی باعث تعریق بیشتر شده و این موضوع باعث آسیب به پوست و ایجاد بیماریهای قارچی، باکتریایی می شود .

بهترین و راحتترین نوع جنس لباس های زیر با کیفیت میتوان جنس نخی را نام برد که مانع از بروز حساسیت های پوستی میشود و نرمی و لطافت این جنس باعث جلوگیری از آسیب های پوستی میشود  . ولی از نکات مهم در لباس زیر باکیفیت داشتن فاق نخی به دلایل فوق که توضیح داده شد است تا در ناحیه ی تناسلی ایجاد حساسیت نکند . جنس ابریشم نیز از بهترین جنسهای لباس زیر موجود است ولی به دلیل گران قسمت بودن نسبت به مدلهای نخی و همچنین وجود انواع غیر اصل در بازار اهمیت وجود این نوع لباس زیر باکیفیت را در بازار کمتر کرده است . پارچه کتان یکی از مواد اولیه مناسب برای تولید شورت و سوتین است.

جنس پارچه ی لباس زیر های با کیفیت

برای تولید و تهیه انواع لباس زیر، باید سعی شود پارچه هایی انتخاب شوند که جنس آن ها برای این کار مناسب باشد. جنس پارچه باید جوری انتخاب شود که تنفس پوست، راحتی، عدم استفاده از مواد حساسیت زا و … در تولید آن رعایت شده باشد. رایج ترین پارچه هایی که از آن ها برای تولید لباس زیر استفاده می شود تا محصول نهایی ویژگی های لباس زیر با کیفیت را داشته باشد را با هم بررسی می کنیم.

تولید لباس زیر با پارچه کتان

پارچه کتان؛ از گیاهی به نام کتان تهیه شده است و شباهت های زیادی به نخ پنبه دارد. لباس زیر جنس کتان، شامل گزینه های مناسب برای لباس زیر است. این جنس پارچه، به خوبی رطوبت را جذب کرده و مانع از بروز قارچ در نواحی خصوصی شما خواهد شد. نمونه لباس زیرکتان را می توان در محصولاتی مانند سوتین فانتزی، سوتین فنردار و سوتین اسفنجی مشاهده کرد.

از جمله مشکلات پارچه کتان برای لباس زیر، جنس ضخیم است که ممکن است باعث ایجاد زخم بر روی پوست های حساس شود. از همین رو، پارچه کتان را به مواد دیگر ترکیب می‌ کنند تا ویژگی های لباس زیر با کیفیت را داشته باشد. معمولا از پارچه کتان در ساخت سوتین فانتزی و شورت فانتزی استفاده می‌ کنند.

تولید لباس زیر با پارچه ی ساتن ابریشم

پارچه ساتن ابریشم، یکی از انواع بهترین جنس لباس زیر و لباس خواب است. از پارچه ساتن ابریشم، در تولید انواع مدل شورت و سوتین و همچنین انواع لباس خواب زنانه و لباس شب مردانه و انواع مدل روبدوشامبر استفاده می کنند. پارچه ساتن نیز خود شامل انواع زیادی است که بدترین آن ساتن زیر آستری، به هیچ وجه گزینه مناسبی برای لباس نیست و همچنین ساتن ابریشم که بهترین گزینه برای لباس خواب و لباس زیر است را شامل می‌شود. لباس هایی که با این پارچه ساتن تولید می شوند، همه ویژگی های لباس زیر با کیفیت را دارند.

بافت نزدیک و ریز پارچه ساتن؛ باعث شده وقتی آن را لمس می‌کنید کاملا نرمی، لطافت و سبکی آن را حس کنید. جریان هوا به خوبی در ساتن ابریشم برقرار است، همین امر، باعث خنک شدن لباس زیر، با جنس ساتن می‌شود. ست لباس زیر و لباس خواب ساتن ابریشم؛ برای کسانی که به دنبال شورت و سوتین فانتزی و جذاب هستند، انتخاب مناسبی است.لباس زیر ساتن؛ همیشه شما را خنگ نگه می دارد. علاوه بر این شورت و سوتین ساتن ابریشم، به دلیل نوع پارچه ساتن از زیبایی و دلربایی خاصی برخوردار بوده و جذابیت شما را دوچندان می کند.

لیاس زیر توری

پارچه های تور، جزو محبوب ترین جنس برای لباس زیر است. در گذشته برای تولید پارچه های توری از نخ های کتان، ابریشم، طلا و نقره استفاده می‌ شد. امروزه پارچه های توری یا دانتل اغلب با نخ پنبه ساخته می‌ شوند. بعضی از تولید کنندگان برای تولید پارچه لباس زیر توری از الیاف مصنوعی استفاده می‌ کنند. سوتین های توری هم بین بانوان بسیار پر طرفدار است و به صورت توری یا دانتل یا تور گازی و… در بازار موجود هستند. لباس زیر توری، به دلیل اینکه هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند، گزینه مناسبی برای لباس زیر به شمار می روند و تمام ویژگی های لباس زیر با کیفیت را دارند.

استفاده از شورت های گیپور یا دانتل برای استفاده روزمره مناسب نیستند، زیرا پوشش دهی خوبی ندارند و در دسته لباس زیر فانتزی قرار می گیرند. شورت فانتزی، اگر مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرند، باعث بیماری های عفونی می شوند.سوتین های توری علاوه بر جلوه ی زیبایی که دارند؛ در صورتی که برای تولید آن از الیاف طبیعی همانند نخ استفاده شده باشد، مقاوم و با کیفیت خواهند بود. استفاده از الیاف طبیعی یکی از ویژگی های لباس زیر با کیفیت است.

تولید لباس زیر با پارچه فیبرو میکرو

پارچه فیبرو میکرو، ترکیبی ار پلی استر و پلی آمید است. پارچه های تهیه شده از الیاف میکرو، بسیار نرم و لطیف هستند. پارچه های فیبرو میکرو، هفت برابر وزن خود، می‌توانند آب جذب کنند. به همین دلیل برای تولید لباس زیر و یا لباس شنا، مایو، لباس زیر مردانه، لباس ورزشی زنانه و… استفاده می‌شود. پارچه های میکرو، سبک هستند و به خوبی آب یا رطوبت را جذب خود می‌کنند برای تولید این پارچه میزان کمی آب مصرف می‌شود و دوستدار محیط زیست است.اما شورت و سوتین های از جنس میکروفیبر از الیاف مصنوعی تولید می شوند، که برای استفاده به عنوان لباس زیر روزانه و روزمره توصیه نمی شوند.

ویژگی های لباس زیر با کیفیت
ویژگی های لباس زیر با کیفیت

استفاده از اسپاندکس در تولید لباس زیر

اسپاندکس، از جمله مواد بکار رفته در تولید شورت و سوتین است. اسپاندکس، یک الیاف مصنوعی است که فوق العاده حالت کشسانی و ارتجاعی دارد، پارچه بادوام و مقاوم هست. سوتین و شورت های از جنس اسپاندکس برای استفاده روزمره مناسب نیستند. از اسپانداکس در تولید بعضی از مدل های سوتین ورزشی استفاده میشود.

انتخاب لباس زیر با کیفیت

مهمترین عامل را در انتخاب لباس زیر باکیفیت می توان جنس آن لباس زیر دانست که جنس نخ پنبه بهترین جنس در حال حاضر از جهت تنفس پذیر بودن و قابلیت شستشو مداوم را دارد. برای لباس زیر هایی که فانتزی تر هستند و استفاده ی محدود تری دارند می توانید از جنس هایی چون پلی آمید هم استفاده کنید، اما پارچه همچنان باید جنس مرغوب و نرم و لطیف داشته باشد. فراموش نکنید داشتن لطافت کافی از ویژگی های لباس زیر با کیفیت است.

از دیگر ویژگی های لباس زیر با کیفیت این است که طراحی و دوخت مناسبی داشته باشد. بر خلاف افکار عمومی که این کار را بسیار ساده و سهل میدانند ولی دوخت نامناسب لباس زیر باعث میشود خوش فرم در بدن قرار نگیرد و همچنین فرد استفاده کننده در هنگام استفاده از لباس زیر راحت نباشد و باعث آسیب پوستی و تعریق بیشتر و … شود .

انتخاب سایز مناسب، جزو ویژگی های لباس زیر با کیفیت

همان‌ طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می گذارد، سایز آن هم نقش مهمی در حفظ سلامت ایفا می کند. پوشیدن لباس های تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه می تواند باعث ایجاد عفونت و آسیب دیدگی ناحیه واژن شود. لباس زیر باید متناسب با سایز بدن انتخاب شود. لباس زیری که بیش از اندازه آزاد باشد هم فرم زیبایی به بدن نمی دهد. به همین دلیل لازم است دقیقا سایزی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بیشتری هم داشته باشد .

تنگی این لباس ها عروق پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و موجب اختلال گردش خون می شوند. تنگی لباس‌ ‌در ناحیه لگن،‌ ‌زانو، سینه و حلقه آستین ها منجر به ایجاد خستگی، کبودی و کوفتگی این نواحی می شود. از دیگر مشکلات لباس‌ زیرهای تنگ ناراحتی های گوارشی است. تنگی لباس حرکات دودی دستگاه گوارش را دچار اختلال می کند و منجر به ایجاد نفخ در معده و شکم می شود. از این گذشته لباس زیر تنگ با اثر فشار موضعی بر بدن سبب بروز نوعی کهیر به نام کهیر فشاری می شود.

خرید لباس زیر با کیفیت

حال به بیشتر ویژگی های لباس زیر با کیفیت را دانستیم و میزان اهمیت آن ها را بررسی کردیم، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که محصولات کدام مجموعه ویژگی های لباس زیر با کیفیت را دارند. اگر قصد خرید لباس زیر را دارید، پیشنهاد ما خرید از مجموعه ای است که اولا در بسته بندی محصولات دقت کافی را دارد و بهداشت را در این مورد کاملا رعایت می کند. فراموش نکنید یک لباس زیر آلوده به میکروب نه تنها ویژگی های لباس زیر با کیفیت را ندارد، بلکه می تواند چالش هی جدی برای سلامتی شما به وجود بیاورد.

دوما سعی کنید از مجموعه ای خرید کنید که در کنار توجه به ویژگی های لباس زیر با کیفیت، به قیمت لباس زیر هم اهمیت دهد. مراکز بزرگ تولیدی که انواع لباس زیر را در حجم بالا تولید می کنند، معمولا آن را با قیمت مناسب تر به شما ارائه می کنند. ضمن این که در این مراکز هم توجه به ویژگی های لباس زیر با کیفیت بیشتر است، و هم تنوع مدل های ارائه شده بالاتر است.

مجموعه بوتیک آنلاین با سال ها تجربه در تولید و فروش لباس زیر، مدل های مختلف لباس های زیر فانتزی و معمولی را در حالی در اختیار شما مصرف کنندگان قرار می دهد که توجه به ویژگی های لباس زیر با کیفیت در اولویت این مجموعه است. سیاست این مجموعه تولید با کیفیت بالا و کف محصول است. شما می توانید با شماره 09374225113 در کلیه نرم افزار های ارتباط جمعی مورد ویژگی های لباس زیر با کیفیت مشاوره بگیرید و برای خرید لباس زیر اقدام به ثبت سفارش کنید.

ویژگی های لباس زیر با کیفیت
ویژگی های لباس زیر با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط از طریق واتس اپ
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟